Subscribe:

Labels

2017. november 12., vasárnap

Who's gonna love you like me? 3/3


Utolsó fejezet, melyben minden testrész a helyére kerül. :)



Bright ragaszkodott hozzá, hogy lepihenjen egy kicsit, Aim pedig nem is tiltakozott. Végignyúlt az ismerős ágyon, pillanatok múlva pedig már aludt is, néha meg-megrándulva. Bright szeretett volna mellette maradni és vigyázni rá, de volt néhány dolga, ami nem tűrt halasztást. Kisimította a srác haját a homlokából, óvatos csókot lehelt rá, majd elhagyta a szobát.

Végre valahára eszébe jutott, merre is lehet Nott, meg úgy mindenki más is, így egyenesen az alagsor felé vette az irányt. Már messziről hallotta a vidám hangokat és a nevetést, ami egy csapásra megszakadt, ahogy belépett az ajtón. Legnagyobb meglepetésére – és némi döbbenetére – Dear is ott volt a jelenlévők között, és még ő tűnt a legbarátságosabbnak.

-          Sziasztok.
-          Helló, Bright – állt föl Dear. Furcsa volt a megszokott egyenruha nélkül, egyszerű fekete nadrágban és fehér ingben látni. – Mi a helyzet?
-          Nem akartam zavarni.
-          Nem zavarsz. Nott szólt, hogy jól jönne nektek némi segítség a másodévesekkel kapcsolatban. – Bright bólintott, majd erőt vett magán, és a többiekre nézett. A tekintete Notton állapodott meg.

-          Sajnálom! – mondta őszintén. – Nem tudom, mi ütött belém. Ezerszer megbántam már, amit kiejtettem a számon… és persze egyáltalán nem volt igaz.
-          Nos, igen – köhécselt Dear, aki közben visszatért a helyére. – Nott? Reagálsz valamit?
-          Nincs túl sok kedvem hozzá.
-          Na, ugyan – kedveskedett Dear, és kedvese combjára simította a tenyerét. – Most nézz csak rá! – intett Bright felé. –Tökre ki van bukva. Még a haját se lőtte be! – Prem elvigyorodott.
-          És akkor már rögtön meg kellene bocsátanom, mert szegénynek fáj a pici lelke? – gúnyolódott Nott, ami némileg távol állt tőle, így nem is sikerült túl hihetőre.
-          Tudom, hogy megbocsáthatatlan dolgokat tettem – szólalt meg Bright, ahogy ökölbe szorította remegő kezét. – És azt is tudom, hogy nem lesz mentség rá, amit mondok… amire rájöttem. – A barátai feszülten figyeltek. – Én… szerelmes vagyok. – Nott felvonta a szemöldökét, ezért folytatta. Kimondta azt, amit még gondolatban sem mert korábban: - Szerelmes vagyok Aimbe.
-           Mondj valami újat! – kérte Prem, aztán szétnézett. – Ja, ez nem a poénkodás helye, mi?
-          Mi történt, hogy most bevallottad ezt? – kérdezte Arthit. Bright megpróbálta összeszedni magát, de az egész teste remegett. Mielőtt térdre borul volna, Nott felpattant, és leültette egy székre. Bright erősen a karjába kapaszkodott, mert szüksége volt arra az erős horgonyra, amit barátja jelentett. Nott pedig vele maradt.

-          Amikor… amikor azt hittétek, veri valaki… - Arthit bólintott, hogy emlékszik -… az én voltam. – Érezte, hogy Nott teste megfeszül. – Annyira… nem tudtam feldolgozni, milyen mélyek az érzéseim, ezért inkább bántottam őt. Bántottam, ahogy csak tudtam, ő pedig… hagyta. Mert…
-          Mert szeret téged – fejezte be Dear gyengéden. Bright bólintott.
-          Nem jöttem rá csak most, amikor valaki ugyanazt tette vele, amit én.
-          Micsoda? – hökkent meg Arthit. – Más is megverte?
-          Csak majdnem… megakadályoztam.
-          Ki volt az? – érdeklődött Dear.
-          Az új cserediák…
-          Norm? – kántálták kórosban, és Bright meg sem lepődött, hogy ismerik.
-          Mindig is mondtam, hogy kis sunyi képe van! – vágott közbe diadalittasan Prem.
-          Ez igaz – hagyta jóvá Nott. – És hol van most a kölyök?
-          Leszarom azt a kölyköt, engem csak Aim biztonsága érdekel!
-          Ahhoz, hogy biztonságban tudjuk, ki kell innen penderítenünk Normot – mutatott rá Arthit. – Szerinted, ha a dékánhoz megyünk, Aim hajlandó elmondani, ami történt? – Bright a hajába túrt.
-          Talán. Ha szépen megkérem.
-          Akkor indulj, és láss neki! – utasította Nott, de mielőtt elhúzódhatott volna, Bright felpattant.
-          Nott…
-          Oké, felejtsük el, rendben? – mosolygott rá a srác. – De még egy ilyen, és seggbe rúglak.
-          Én pedig hagyni fogom. – Átölelte a barátját, és úgy érezte, a világ egy része ismét a helyére került.

Hevesebben kezdett verni a szíve, mikor Aimet nem találta az ágyban.

-          Aim?!
-          A fürdőben – sétált ki a srác, mire Bright automatikusan a falhoz vágta. Aztán azonnal feltartotta a kezeit, és visszakozott.
-          Ne haragudj! Én… - Mielőtt folytathatta volna, Aim szemét elfutották a könnyek. – Aim…
-          Miért… mi rosszat tettem ellened, mondd! Én azt hittem… komolyan hittem abban, hogy köztünk lehet valami. Ezért hagytam, hogy kényed-kedved szerint használj, hátha egyszer rájössz, hogy tényleg kellek neked. Hátha egyszer rájössz, hogy az alkalmi dugásaid nem érhetnek fel azzal, amit én adhatok neked. – Szipogott, aztán Bright szemébe nézett. – Mert ki szeret közülük annyira, mint én? Melyikük tudja, hol kell téged megérintenie, hogy azonnal kemény legyél? Melyikük lovagol meg téged úgy, ahogy én? Mondd, melyikük?! – és Bright mellkasának esett.

Ütötte, karmolta és rúgta, ahol csak érte, miközben folytak a könnyei. Bright szíve megszakadással fenyegetett, de hagyta, hogy a srác kiadja rajta a dühét, aztán óvón magához ölelte, egészen a mellkasához, a hátát simogatta, és a fülébe suttogott.

-          Senki – mondta nyugtatóan. – Senki sem szeret engem annyira, mint te. Ezért tértem mindig vissza hozzád. – Rövid habozás után folytatta: - Annyira szerettél, hogy bármit elviseltél tőlem, én pedig kihasználtalak. Annyira sajnálom! Nem lett volna szabad ezt tennem veled… meg tudsz nekem bocsátani valaha? – Aim megpróbált kiszabadulni, Bright pedig nyomban elengedte. – Rendben. Soha többé nem teszek veled semmi olyat, amit nem akarsz teljes szíveddel. Még meg sem ölellek, ha azt akarod. – Aim durván letörölte a könnyeit, és most dacosan bámult rá.
-          Mi történt veled? Ennyire mélyen érintett, hogy nem te vagy az egyedüli, aki bántott engem?
-          Igen, eléggé megrázott – bólintott Bright. – Kijózanító volt látni azt a jelenetet, mert Norm helyében én is lehettem volna.
-          Voltál is!
-          Voltam is… de többé ez nem fordulhat elő – ígérte, de persze Aim nem hitt neki. Bright ezért óvatosan közelebb lépett, és az arcára simította a tenyerét. Aim tekintete csodálkozva megvillant. – Szerelmes vagyok beléd – mondta a szemébe nézve, teljesen és szívből őszintén. – Abban a pillanatban beléd szerettem, ahogy megláttalak a földön ülni a központban, fehér pólóban, nyakadban a kártyáddal… beleszerettem a hatalmas szemeidbe, a telt ajkaidba, a nevetésedbe, a bizonytalanságodba, abba, hogy nem mertél rám nézni sem… Beleszerettem a történeteidbe, a füledbe, a pici egyenetlenségekbe a hátadon, a fenekedbe, a farkadba, beleszerettem a lelkedbe… beleszerettem Aimbe. De mivel tagadásban mindig jó voltam, így elég sokáig magam elől is titkoltam ezt az érzést. – Mélyet sóhajtott, érezte, hogy Aim remeg a tenyere alatt. – Szeretlek, de megértem, ha ezek után nem kérsz belőlem. Eljátszottam az esélyeimet, és akár a dékánnál is panaszt tehetsz. Csak egyet kérek! Normot is panaszold be, mert annak a kis görénynek nincs helye köztünk!

Levette a kezét Aim puha arcáról – bár a szíve veszettül tiltakozott -, és fejét lehajtva az ajtó felé lépett, mikor a srác hátulról átkarolta, és a lapockáihoz szorította az arcát. Bright tudta, hogy megint sír, és ezt nem akarta. Soha többé nem akarta, hogy miatta sírjon.
-          Nem akarlak bántani!
-          Elhiszem – motyogta Aim.
-          Új életet kezdhetnél – mondta Bright akadozva. – Találhatnál valakit, aki megadná neked, amit érdemelsz…
-          Te vagy az, aki megadja nekem, amit akarok – vágott közbe Aim, karjai még szorosabban fonódtak Bright köré, aki semmiért sem szakította volna meg ezt a köteléket. – Téged szeretlek, és téged akarlak. Mindig visszajöttem, mindig melletted voltam. És te is visszajöttél, mert féltél egyedül lenni… féltél az érzéseidtől, mégis engem választottál… - Szünetet tartott. – Most már nem kell félned – mondta olyan magabiztosan, amibe Bright beleremegett. – Nem kell félned, mert itt vagyok. És mindig itt leszek.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése