Subscribe:

Labels

2017. június 5., hétfő

14 napos Turbó Diéta


Húzom már pár hete ennek a cikknek, élménybeszámolónak a megírását, de most végre rávettem magam a dologra, és megpróbálom összeszedni a gondolataimat a 14 napos diétával kapcsolatban. Valószínűleg sokan ezt egyszerűbb megoldásnak tartják, mint a mindennapos mozgást, vagy azt, hogy jobban figyelnek az étrendjükre, de őszintén mondhatom, nekem sokat segített.



Én magam rögtön húsvét után vágtam neki a kúrának. Akkor volt a születésnapom, finom torta, sütemények meg minden, amiből természetesen enni kellett, de már alig vártam, hogy belevethessem magam a kúrába. Előtte pár nappal érkezett meg a csomagom, amit a weboldalról rendeltem (habár a rádióban hallani, hogy gyógyszertárakban és más helyeken is kapható a termék), de én online rendeltem, miután meghallgattam a nagyon ütős reklámot. :D

Sosem voltam az a sovány lány, világéletemben gondom volt a súlyommal, és nyilván lesz is még. A nagyon durva diétákhoz sem kedvem, sem energiám nincs, habár több alkalommal is próbáltam. De dolgozom, és szerintem egyet érhetünk abban, hogy a munkahelyre bevinni a diétás ételeket nem minden esetben egyszerű. De az is lehet, hogy ez csak kifogás. A tavalyi év során jártam edzőterembe, amikor egy hónap alatt ment le rólam kb. öt-hat kiló, és természetesen elégedett voltam, szerettem oda járni, feltöltött energiával, de sajnos nem csinálhattam tovább. Idén év elején belém hasított, hogy ez így nem lesz jó, valamit tennem kell. Edzeni nincs most időm járni - így is ingázom a lakhelyem és a munkahelyem között -, szóval, amikor meghallottam a reklámot, úgy gondoltam, kipróbálom, sokat nem veszthetek vele. Habár az ára már a 14 napos diétának is elég borsos, de én úgy vélem, megérte.

Ebben a csomagban három turmixport tartalmazó doboz érkezett, egy doboz antioxidáns, és egy üveg Hunyadi János gyógyvíz. Ezeket láthatjátok a fenti képen. Én ezek mellé rendeltem egy rázópoharat is, mindig ebben készítettem el magamnak a turmixot. Egy epres, egy cseresznyés, és egy csokoládés port választottam.


Amiből már csak a cseresznyés dobozt találtam meg itthon, nem tudom, anyukám a többit hová tette. :D Mondtam neki, hogy kimosást követően nyugodtan tárolhat benne lisztet vagy cukrot, mert nagyon masszív. Minden dobozban volt egy mérőkanál is.


Az Antioxidánst a reggeli és a déli adagnál kellett volna szedni... én a délit rendszerint elfelejtettem, a munkahelyen különben sem volt mindig kényelmes megoldani a dolgot.




A rázópohár két hét masszív használat után így néz ki, kicsit megkopott rajta a szöveg, de szerintem nem vészes. 300 ml 1,5%-os tejhez 4 kanál port kellett adni. Én így fogyasztottam reggel és este, délben pedig vízzel csináltam, ekkor 5 kanál port kellett hozzáadnom. Bevallom őszintén, az első két-három alkalommal rosszul kanalaztam, mert úgy emlékeztem, hogy három kell a tejhez, és négy a vízhez... ezért is maradt még pár kanál porom a legvégére. :D De utána észrevettem magam, és a fejfájásom is elmúlt. Én egyébként ettől tartottam nagyon, mert ha sokáig nem eszem, akkor jelez a fejem, de való igaz, hogy ebben a cuccban minden szükséges megvan. Miután megittam, telítve éreztem magam, és nem is kívántam mást.

Nem mondom, hogy ez mindig így volt, mert az első hét végére az epret például a pokolba kívántam, de a csokit végig szerettem. Számomra a második hét közepe-vége volt a legnehezebb. Figyelmeztettek a falási rohamokra, és voltak is ilyenek, de végigvittem a diétát, és semmit sem ettem közben. Hajtott a tudat, hogy pénzt áldoztam rá, no meg az is, hogy látszott rajtam az eredmény.

Én a méregtelenítő nappal kezdtem húsvét hétfőn. Amikor a többség a sonkát és a tojást ette, és reggel felhörpintettem egy kis Hunyadi János vizet - természetesen nem tudtam legyűrni a javasolt mennyiséget, így is majdnem visszajött -, ami után eltávoztam a mosdóba. Rosszabb dolgokra számítottam, de csak bugyorgott kicsit a hasam, és kész. Ezután kezdődhetett maga a kúra, már aznap meg kellett inni három turmixot.

És ez így ment két hétig. Három turmix egy nap, közötte pedig meg kellett inni a zöldségleves levét, amit még meg is szerettem, anyukám nagyon finoman elkészítette nekem. Végül az egészet pár szem aszalt szilvával zártam. Utána következő napon is visszafogottan ettem, tejlevest készítettem, valamint csipegettem kicsit a másnapra készített csirkemellből.

Még ha vissza is jött valamennyi súly - nem mértem magam, én látni szerettem volna az eredményt -, nekem azért érte meg ez a diéta, mert a két hét teljesen megváltoztatott. Arra gondolok, hogy azóta nem eszem krumplit, tésztát, fehér lisztet, próbálom kerülni a fehér cukrot, a péksüteményeket, anyukám fantasztikus süteményeiből sem eszem. Helyette van csirkemell, zöldség, saláta. A kúra után vagy két héttel, amikor éppen nem vittem magammal egészséges ebédet, átszaladtam a pékségbe, és vettem egy kenyérlángost, meg egy pizzát. Megettem, de rosszul éreztem magam utána. Finom volt, de nem esett jól. Ha muszáj, akkor megeszem, de nem tömöm magamba például esténként a zsömléket. Nekem ebben nagyon sokat segített az a két turmixos hét, mert könnyebbé tette utána az életmódváltást.

Tehát aki tervezi, hogy kipróbálja, de esetleg fél attól, hogy visszajönnek a kilók, annak azt tudnám mondani, hogy ez valószínűleg így lesz, ahogy a kísérőfüzet írja is... de a két hét alatt olyan szinten megváltoznak a dolgok a testünkben, hogy könnyebb lesz lemondani a hizlaló ételekről.

Habár, őszintén szólva, turmixot egy darabig most biztosan nem fogok inni! :D

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése