Subscribe:

Labels

2016. december 24., szombat

The new year is...


... coming.

Sok szeretettel köszöntök mindenkit, és üdv újra a csatornán!
oké, kicsit sok youtube videót néztem mostanában

Mint azt bizonyára észrevettétek, hamarosan véget ér 2016, és új év kezdődik a blog életében. Meg mindenki más életében is persze. Tudom, hogy nagyon elhanyagoltam az írást idén, de közbejöttek olyan dolgok, amik ellehetetlenítették, hogy új történeteket hozzak. Nem szeretnék kifogásokat keresni, piszkosul kevés sztori került ki idén a kezeim közül. Most lestem meg, és leesett az állam az iszonyattól. Ha a Blogger Kihívás 12 napját nem számolom, összesen 10 (!) történet született, ebből egy, a Ne próbálj megmenteni folytatásos, 8 fejezet került fel, a másik kettő pedig két különálló történet, a Drag me down és a Rolling in the deep. Ez tragikus. Tényleg az.

Jövőre viszont minden másként lesz. Nem érdekel, mennyit grimaszol is Tony Stark, akkor is változtatni fogok. Addig is azonban tekintsünk kicsit vissza a 2016-os évemre. Tartsatok velem, ha van kedvetek. ;)




Igazából visszatekintve azt tudnám mondani, hogy egész tartalmas évet zártam. Ledolgoztam egy teljes évet ugyanannál a cégnél, mondjuk az más kérdés, hogy azóta leépítettek. :D De sebaj, új kihívások elé nézek, amit cseppet sem bánok. Az év első felében továbbá különköltöztem a szüleimtől, és életemben először saját albérletben laktam. Azóta persze ennek is vége, haha. :D
Ezen kívül töménytelen mennyiségű könyvet olvastam, így nem sikerült betartanom a tavalyi fogadalmam, miszerint mérsékelem magam. No, de mivel jövőre többet fogok írni, így ez változni fog.
A változatosságot a könyvek mellett természetesen a filmek jelentették most is az életemben. Nem tudnám számszerűsíteni, hány alkotást láttam, de megpróbáltam összeszedni azokat, amik nagyon bejöttek, és amiket azóta már vagy többször is megnéztem, vagy tervezem megvenni DVD-n.

Mad Max - Fury road

Ez a film... nos ez a film nekem készült. Majdnem két órányi megfeszített izgalom, fantasztikus zenei aláfestés, jó színészek... oké, a cselekményt hagyjuk, de minden egyéb nagyon klappol, és nem zargattak a romantikával sem. Beleszerettem első látásra, és tervezem megvenni DVD-n, mert ez nekem kell! Az előzményekről nem sokat tudok, de részemről rendben van az új férfi főszereplő, nagyon is. ;)

Amerika kapitány - Polgárháború

Úgy vártuk ezt a filmet, mint a gyerekek a Mikulást, és megérte. Moziban eszméletlen élmény volt, és hiába Amerika kapitány 3, ez igazából az utolsó Bosszúállók mozi bevezetése volt. És imádtam. Oké, ebben nagyon nagy szerepet játszott Bucky, de nekem a történet, a konfliktus is nagyon bejött, no meg a harcok...! A Marvel megint odatette magát, és izgatottan várom az utolsó két részt. Meg az új Pókember filmet is. :D

Warcraft

Hehe, erre igazából sok magyarázatom nincs. Tetszett a moziban, tetszett itthon, korrektek voltak a könyvek... történet ugyan alig volt, de jól összehozták szerintem. Ja, és persze Dominic Cooper. *-*

Dínó tesó

Ez... ez a mese idén nálam a TOP. Eszméletlenül cuki volt szerintem, nagyon tetszett, kisírtam rajta magam kétszer is. Bezzeg a kilenc éves unokahúgom nem, de lényegtelen. Imádtam azt a kis szőrgombócot, tetszett az üzenet, no meg a látványvilág. Tényleg imádtam, ajánlom mindenkinek.

Jégkorszak 5 - A nagy bumm

Bevallom őszintén, nagyon szkeptikus voltam ezzel a résszel, mert a négyes annyira nem jött be (mert Diego csajt kapott, és az nem tetszett), viszont! Viszont végignevettem az egészet, annyira vicces volt, hogy hihetetlen. És megint megcsinálták, megint tudtak valami újat mutatni! Elejétől a végéig tetszett, bár a motkányt... én őt már kinyírtam volna régen, nagyon idegesít. De minden más top kategória, tetszett.

Mr. Church

Eddie-t eddig én még nem láttam komoly szerepben (vagy nem emlékszem), de itt kiderült, hogy tényleg zseniális színész. Fantasztikus film volt, levett a lábamról mind Mr. Church, mint maga a történet. Ezen is kisírtam a szemem, de nem bánom, mert ez az alkotás megérdemelte a könnyeimet.



Beszéljünk egy kicsit a sorozatokról. A blog profiljában szinte csakis sorozatos szereplők találhatóak, éppen ezért nagyon bánt, hogy idén alig néztem egyet-kettőt. Ez azért volt így, mert nagyon recseg a gépem. A filmeket ki tudom tenni tévére, a sorozatokat viszont online nézném... ha nézném. Ez is változni fog jövőre, de erről majd később.
Három sorozatot szeretnék megemlíteni, amikbe belenéztem, és a szereplőikkel nagy valószínűséggel érkezni fognak történetek jövőre. Szóval figyelem! :D

Skam

Tényleg ez a poszter. Minimalista, és király.
Szóval drága kedves barátnőm (Mese) és én körülbelül egyszerre találtunk rá erre a sorozatra, de csakis a harmadik évadot néztük. :D Norvég sorozat, sajnos valamiért szinte vadászni kell a megjelenő angol feliratos részeket... de megoldjuk. Pénteken jön ki az utolsó rész, és már most hiányoznak a srácok.
Letudtuk az utolsó részt is, ami egy nagy-nagy követ görgetett le a szívünkről, én személy szerint meg vagyok elégedve vele. És ami a legjobb, hogy már van hozzá magyar felirat is! :):)


Ő itt Isak. Cukkermókus, szeretjük, ahogy van. Hát most nézzetek rá! *-*


Ő meg itten Even. Szintén imádjuk, de őt néha szívesen fejbe is rúgnánk, hogy aztán jól megölelgessük.



Make it right

Hát, igen. Ez a sorozat aztán tuti nem vág a profilomba, de Mese rávett, hogy nézzek bele... és nem bántam meg. A főszereplő srácok nevét már lassan megjegyzem, a 9. résznél tartok, és 12 van most összesen, jövőre jön a második évad. Az a különleges ebben a sorozatban (meg az ehhez hasonlókban), hogy itt a srácok elég nőiesek, mármint nézzétek csak meg a bőrüket... meg kicsit... hát, tudnak nyávogni, mit ne mondjak. :D De egyre jobban megkedvelem őket.
Szóval befejeztem az évadot, Mesre már rá is zúdítottam a kérdéseimet, de a második évadig azt hiszem, várnom kell a válaszokra. :D Ajánlom, mert kikapcsol, nyelvgyakorlásnak is jó, és a srácok tényleg cukik. :)


Ők itt Tee (bal) és Fuse (jobb)Fuse eleinte irritált, szívesen lecsaptam volna párszor, Tee viszont az elejétől fogva nagy kedvenc, imádom a srácot. *-*


Ők pedig Book (jobb) és Frame (bal), közülük kinézetre Book jön be jobban, mentalitás és tettek tekintetében viszont Frame. :)


Hit the floor

Térjünk is vissza Amerikába, az izmos férfiak otthonába! :D Oké, túlzás lenne azt állítani, hogy néztem ezt a sorozatot, mert ez nem lenne igaz. Csak belepörgettem, kiválogatva az érdekesebb jeleneteket. ;) Két pasi miatt néztem természetesen, íme ők:


Jude felöltözve is édes, hát még félmeztelenül... *-* Nagyon rendes pasi, teljesen beleszerettem.


Zero meg az, akit lecsapnék, felnégyelnék, kerékbe törnék... s hogy miért nem teszem? Például a gifen látható viselkedéséért. :D Imádjuk, amikor féltékeny. Meg amikor pucér. *-*


Plusz a napokban ledaráltam a Teen Wolf ötödik évadát, valamint megnéztem a hatodik évad eddig megjelent részeit, és 100%, hogy fogok írni a srácokkal, mert egyrészt imádom őket, másrészt elég sok ötletem támadt. Aztán meg kaptunk az ötödik évadban pár érdekes szereplőt is...


... például itt van nekünk Theo. Tudtam, hogy mit várhatok tőle, és egyáltalán nem miatta néztem végig olyan gyorsan az évadot. Nem. Tényleg nem...


Nem tudom, miért nem hisztek nekem, de nekem nem az ilyen kigyúrt izomagyak a gyengéim, hanem az okoskák, mint például Stiles, vagy Mason, aki a második kedvenc szereplőmmé lépett elő.


Mason szerintem Stiles és Lydia keveréke, mert nagyon okos, mindent azonnal kisakkoz, szóval imádom. Velük biztosan lesz majd valamilyen történet, és akkor most izgulhatok tovább, hogy vajon mik várnak még ránk a sorozat utolsó évadában.


Könyvekről nem nagyon szeretnék beszélni, mert arra ott a moly. Volt pár könyv, ami hatalmas hatást gyakorolt rám, és nagyon remélem, a következő év is termékeny lesz ebből a szempontból. Bár most már tényleg kevesebbet kell olvasnom. :D

Zenék terén idén is mindenevő voltam, egy előző bejegyzésben már megmutattam a TOP 5 dalomat, ami nem sokban változott szerintem. Még mindig imádom őket:


One republic - Wherever I go

Egyrészt alapból imádom a zenekart, ez a dal pedig... meg a klip nagyon megfogott. És a mondanivaló is, mert egy szakítás után tényleg mindenhol a másikat keresed, mindenről ő jut eszedbe. De egy idő után elmúlik. Legalábbis remélem.


Charlie Puth & Selena Gomez - We don't talk anymore

Ez a dal... olyan mértékben vágott földhöz, hogy csak na. Ekkor már véget ért a kapcsolatom, és csak néztem és néztem ezt a klipet... mert ez maga a színtiszta igazság! Lenyűgöző, imádom a mai napig.



Sia - The Greatest


Erről a dalról szerintem nem érdemes sokat beszélni. Azonnal belezúgtam, és mindig kiráz a hideg, amikor nézem a klipet. Sia dalai egyre jobban tetszenek, nagyon tehetséges, lenyűgöző dolgokat művel. Most is ráz a hideg, ahogy megy a dal...



Clean Bandit & Sean Paul & Anne-Marie - Rockabye

Manapság pedig ez megy nálam, nem tudom, miért tetszett meg. Mondjuk azt nem értem, hová tűnt a zenekarból a hegedűs...

Félreértés ne essék, még mindig a One direction a kedvenc zenekarom, de tőlük lehetetlen lett volna csak egy dalt hozni. :D


Oké, és akkor a poszt végén már csak annyit szeretnék hozzátenni, hogy tényleg többet tervezek írni jövőre, a párosok adottak, terveim is vannak, ha pedig megakadnék, tudom, hogy hozzátok mindig fordulhatok. :)

Nagyon köszönöm azoknak, akik idén is velem tartottak, remélem 2017-ben is találkozunk! :)


Kellemes Karácsonyi Ünnepeket és Boldog Új évet Kívánok! :)

De természetesen ez még nem a vége, jövőhéten érkezik pár fejezet a Ne próbálj megmenteni című történethez. ;)

2 megjegyzés :

Mese írta...

Bocsi, de nem bírtam ki, hogy ne szóljak hozzá, mivel én is meg vagyok benne említve. Alig várom, hogy az újdonságokat olvassam! Remélem 2017 nagyon szép éved lesz, sokat fogsz írni, és mi olvasók pedig sokat fogunk olvasni tőled. Alig várom a Zero Jude írásokat tőled, remélem lesz folytatásos is. Oké befejezem a kívánság műsort, bármit írsz szuper lesz. Már ezért megéri várni az új évet. ;)

Valerin írta...

Ezért sose kérj bocsánatot, örülök neked ;) Remélem 2017-ben több időm és ihletem lesz írni, de tanácsokat és javaslatokat mindig szívesen fogadok. ;) Érzem, hogy 2017 a Mi évünk lesz. :):)

Megjegyzés küldése