Subscribe:

Labels

2016. július 26., kedd

Blogger kihívás tizenkettedik nap - 1 nap az élet(emből)

12. nap: 1 nap az életedből

Szuper, hogy ez pont a mai napra esett, mert a kollégám szabadságon van, így bőven lesz lehetőségem fotózni a napomat. :D

7:16
Nagy nehezen kikászálódom az ágyból, mert elaludtam. Gyors öltözés, fogmosás, ebéd pakolása, elbúcsúzás apától. Párom már korán reggel elment dolgozni.

7:30
Érdekes módon szinte azonnal átjutok az út túloldalára.

7:30 - 7:40
Séta a munkahelyemre.

7:40
Megérkezés

7:40 - 7:50
Viráglocsolás, ablakok kinyitása, apróbb dolgok elvégzése, amit a legalsó lépcsőfokon tartózkodó beosztottra bíztak.

7:50 - 8:00
Munkakezdés előtti gyors netezés, molyolás.

8:00
Munka.

8:25
A sofőr kollégáim távoztak, egyedül vagyok, most már tényleg dolgozom.

10:15
Eszem egy müzlit.

11:30
Almát eszem, ropog a fogam alatt... parappa... :D

12:35
Fénymásolok :D

13:35
Beírom a soron következő választ a 30 napos Éhezők viadala kihíváshoz. Igyekszem mindig azonos időponthoz tartani magam, bár van, amikor csúszom pár órát.
14:40
Ebédelek. Tegnap délután kipróbáltam egy új receptet. A toast kenyér szélét levágtam, kinyújtottam a kenyeret, sonkát és lapkasajtot tettem rá, tojásba mártottam, majd kisütöttem. Szerintem nem lett rossz. :)

15:45
Hamarosan indulok, így újra körbejárok, és bezárom az ablakokat.

15:59
Számolom a perceket.

16:01
Iroda bezárása, véget ért a nap. Irány haza!

16:15
Itthon. Ha éhes vagyok, eszem valamit. Közben beszélgetek anyukámmal, aki ma érkezett haza a nővéreméktől.

16:30
Párom a szobában játszik (WoW), üdvözöl, majd folytatja ezen tevékenységét.

16:30 - 16:40
Átöltözöm.

16:40
Mivel nincs semmi kaja, így főzni kell. Brr.

17:05
Az aktuális olvasmányommal letelepszem az ágyra. Belemélyedek. Senki se zavarjon.

18:00
Vacsora.

18:30 - 19:00
Fürdés, a nap mocskának lesikálása magamról, hajmosás.

19:00
Párom kérésére a Hotel Transylvania megnézése. Számomra harmadszorra is ugyanolyan vicces. :D

21:00
Kezdődik a Profilozók!

22:10
Véget ért a Profilozók, de azért dühöngök az ágyon még néhány másodpercig, mert az új rész a szokásosnál is jobban kihozott a sodromból.

22:15
Alvás. Illetve nyűglődés, mert meleg van, és ólálkodik odabent egy légy.


Nagyon köszönöm mindenkinek, aki velem tartott a kihíváson. Remélem, legközelebb már egy történettel jelentkezhetem! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése