Subscribe:

Labels

2016. július 24., vasárnap

Blogger kihívás tizedik nap - Megint random


10. nap: 10 randomság

Kikészítenek engem ezekkel a randomságokkal, komolyan. :D Mert minden vagyok, csak random nem. :)

1. Néha kicsit utálom a munkám, pedig nyolctól négyig ülök egy irodában. Álommunka, már amikor nem unom halálra magam. Jaj, szegény én.

2. Nálunk nyaral a kisebbik unokahúgom, így minden délután mesenézés van.

3. Nemrég láttuk moziban A függetlenség napja második részét, és nagy csalódás volt.

4. Néha bizonytalan vagyok a kapcsolatomat illetően.

5. Elég sokat bántom szavakkal anyukámat és a tesómat. Ezt úgy kell érteni, hogy ingerülten beszélek velük/róluk, és hiába hiszem, hogy nekem van igazam, mégis rossz érzés bántani őket.

6. Éppen ropit eszem :D

7. Jelenlegi kedvenc sorozatom a Profilozók, minden kedden az AXN-en. Egyszerűen nem tudom megállni, hogy ne ordibáljak a készülékkel, és az sem zavar, ha valaki van mellettem éppen. :D

8. Ehhez kapcsolódóan állandóan kotyorászom (ez amúgy egy létező szó? anya szokta így mondani) film közben, amit a párom még tolerál, de már nem sokáig. :D

9. Megint el kellene kezdeni tornázni, de lusta dög vagyok.

10. Egy hét múlva fog kiderülni, hogy apukám rákos-e. :(:(

2 megjegyzés :

Mese írta...

Az utolsó nagyon megrázott, veled vagyok lélekben. Én is sokat beszélek egy film vagy sorozat rész alatt, sőt ha nagyon tetszik valami tapsolok, mint a gyerekek. ;)

Valerin írta...

Köszönöm. :( Sajnos még mindig nincs pontos adat, 15-én kell visszamenni a papírokkal a dokihoz.
Ugye, hogy nem csak én csinálom?? :):) Magammal legalább mindig egyetértek, ha vitára kerülne a sor. :D

Megjegyzés küldése