Subscribe:

Labels

2016. július 15., péntek

Blogger kihívás második nap - Vicces és ciki sztorik

Dehogy, igazán nem felejtettem én el, hogy gondolhattok ilyet?! :D

2. nap: Top 3 legviccesebb/legcikibb sztorid


Nem tudom, hogy most akkor viccesből és cikiből is kell három-három? Egész életemben nem történt velem ennyi vicces dolog összesen. :D

Három ciki sztori:

1. Anya mindenkinek meséli, de én is élénken emlékszem arra, hogy kiskoromban egy csibe volt a legjobb barátom. Mindenhová magammal cipeltem, és az asztalnál kellett ennie. Eddig ez még cuki. Akkor lett ciki, amikor véletlenül ráültem.

2. Pár évvel ezelőtt késő este mentem hazafelé munkából, és annyira rosszul lettem a buszon, hogy... nos, nagyon. :D Ennél részletesebben nem írnám le, de szerintem érthető, mire gondolok. Otthon rohantam a mosdóba. :)

3. Randiztam egy sráccal, aki amúgy nem is jött be. Többször is megölelt, és próbált közeledni, de nekem nagyon kellemetlen és ciki volt az egész, mert tudtam, hogy úgysem illünk össze. Lányok, ilyet soha ne csináljatok! 

Lehet, hogy ezek annyira nem is ciki sztorik, de nem nagyon ugrik be most más. Ha mégis változna a helyzet, azonnal tudatom veletek! Bár azért jó belegondolni, hogy annyira nem vagyok béna. :D

Szép hétvégét mindenkinek! :)

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése