Subscribe:

Labels

2016. július 20., szerda

Blogger kihívás hatodik nap - Idegesítő dolgok


6. Dolgok, amik halálra idegesítenek



1. Néha a szüleim. Nemrég költöztem vissza hozzájuk a párommal (spórolási célból), és már egészen elszoktam tőle, hogy mindenbe beleszólnak. Persze, mivel a párom még friss a családban, így minden dolgot nekem mondanak, hogy én közvetítsek, vagy szívjak. De azért szeretem őket, na. :)

2. A homofóbok. Szerintem ezt a rendszeres olvasóimnak nem kell magyaráznom. :D Egyébként az elítélés bármilyen formája nagyon idegesít, elvégre nem az ember választja, kibe szeret bele, egyszerűen megtörténik. Én mindig azt szoktam mondani, hogy gondold bele magad a másik ember (mondjuk egy homoszexuális) helyébe. TE hogy éreznéd magad, ha folyton megaláznának? TE elvárnád, hogy megértsenek és békén hagyjanak? Sajnos ez a taktika nem mindig jön be. :(

3. A Fifth Harmony. Főleg a Work című daluk. Egyszerűen nem tudom elviselni, magamon kívül vagyok, amikor megy a zenecsatornákon.

4. A kollégám kislánya. Alapjáraton szeretem a gyerekeket, és ő sem egy rosszaság, mégis idegesít valamiért.

5. Amikor arról beszélnek, hogy az One direction feloszlik, és kb. mindegyik tag szólókarrierbe kezd. Brrr, amíg nem tudni biztosat, mindenki fogja be a száját! Akkor is eljutok egy koncertre, ha eddig élek!

Mindenkinek kellemes napot! *-*

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése