Subscribe:

Labels

2014. július 17., csütörtök

Hajrá, hajrá

Nos, hahó.



Az a helyzet, hogy megint megcsúsztam egy kicsit. Az utóbbi egy hétben semmit nem írtam, és még csak gépelni sem volt időm, de... De!






Ígérem, hogy összeszedem magam, még ha az életem most nem is a legjobb. Az írásba mindig menekülhetek, nem igaz? Szóval, a Terápiából* már tényleg nincs sok hátra, azt holnap begépelem, és végeztem. Jelenleg nincs ihletem a folytatásra, szerintem ezekből a szereplőkből mindent kihoztam. Ha valakinek viszont lenne ötlete, hogy milyen karakterekkel írjak, az szóljon.

És akkor a a Power of magic (?). A Terápia után már nem halogathatom tovább, úgyhogy szépen előveszem, és átolvasom, ahol lehet, javítok rajta, sőt, az is megeshet, hogy egy bizonyos résztől kezdve teljesen átírom.

Ezek a nagyobb tervek. Kis szösszeneteket továbbra is lehet kérni, illetve, ha nekem eszembe jut valami, azonnal lefirkantom. Mivel elég sötét a hangulatom, így ilyen jellegű írásra lehet számítani, csak még a párost kell kiválasztanom.




*kész!

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése