Subscribe:

Labels

2014. január 21., kedd

Kis szerzői kirohanás



Üdv néktek, kallódó, magányos lelkek, kiknek nincs jobb dolguk, mint ezen oldalon nézelődni!
Előre is köszönöm, ha elolvassátok ezt a sok hülyeséget.

*zajos torokköszörülés*

Loptam két kérdéssort más oldalakról (amik nyilván sokkalta jobbak, mint ez itt), és nagy unalmamban kitöltögetem őket, s a válaszokat fel is teszem ide, hogy ne csak én szenvedjek. *kacaj* 

Mostanában kissé gúnyos vagyok.

Ja, nem, nem csak mostanában.




Először is, sziasztok. *integet*



Úgy imádok ilyeneket használni! Khm, akarom mondani...

Kedves virtuális naplóm! Nagyon szépen köszönöm a tavalyi évet az illetékeseknek! Volt szerető családom, fedél a fejem fölött, munkám is az év második felében, bár ugye mindig az hiányzik, ami nem a mienk.
Szerencsére 2014 sem kezdődött rosszul, sőt. Hiszen kaptam... ööö... megkaptam a Föld talán utolsó rendes, lovagias férfiját *pirul*, és már igazán csak az hiányzik, hogy egy fehér lovon ügetve elém vágódjon, és megkérje a kezem.


Az esküvőre persze mindenkit szeretettel várunk.



Az első sorozat yami oldaláról származik, aki talán nem haragszik meg rám, amiért elhoztam.:)

1. Ha bármilyen történelmi személyiséggel leülhetnél egy délutáni teára, kit választanál? Jó, mehettek kocsmázni is

Történelmet tanultam a főiskolán, de nem sok minden ragadt meg a fejemben. XIV. Lajos simán jöhetne, lenne hozzá pár kérdésem.

2. Melyik mesehős személyiségét érzed legközelebb magadéhoz?

A szörnyetegét. Amúgy most, hogy jobban belegondoltam, szerintem simán lehetnék Szamár (Shrek), mert én is sokat beszélek, ugyan akkor mindenki furán méreget. Hm. Ha pedig embert kell írni, akkor Mulán.

3. Apa vagy anya kisi fialányaandrogünje vagy?

Mindkettő szeme fénye vagyok. Van egy nővérem, szóval második gyerek vagyok, aki tovább maradt otthon, s akit lehetett szeretgetni meg irányítani kedv szerint.

4. Ki vagy kik azok az előadók, akikért meg voltál veszve kisebb korodban, most viszont elképesztően gáznak érzed, hogy egyáltalán hallgattad őket?

V-Tech (nem tudom, így kell-e leírni), Irigy Hónaljmirigy, Balázs Pali (nem kell nevetni). Azt hiszem, ennyi. Volt még a Dupla Kávé, de azt mért tagadnám le? Hú, egy időben bele voltam szerelmesedve Mester Tamásba is, de ezt sem tagadom.

5. Hogy válaszolnál egy idézettel a kedvenc könyvedből arra a kérdésre, hogy: mit csináltál tegnap este?

"Micsoda átkozott üresség!"

6. Mire asszociálsz a tyúkpukkancs szóról?

Egy megveszett gyerekre, aki kotkodál, mint egy tyúk, és toporzékol is mellé. Az unokahúgom.

7. Kapcsold be a tévét és ne válts csatornát - hova érkeztél és milyen műsor megy éppen?

Viva - Toppmodell leszek! (általában ez megy, ha egyedül vagyok itthon)

8. Melyik dal a verhetetlen csináld-meg-a-szarjaidat-te-szentségtelen energiabombád?


9. Mi az utolsó álmod, amire emlékszel a közelmúltból?

Stiles belevágott egy fémdarabot Derek Hale combjába. Jól tette.

10. Na és hogy vagy mindig? nem való nekem ez a kérdezősködés

Kicsit rosszabbul, mint általában. Rám zuhant a tudat, hogy eddigi életem során nem csináltam semmit, hogy fölösleges vagyok, haszontalan, és soha nem is leszek jobb, mert ehhez hozzájön még a lustaságom is. Ellenben a barátom olyan tökéletes, hogy azt elmondani sem lehet. Most is épp tanul otthon abban a tudatban, hogy én is azt csinálom, ehelyett... Na, igen, köszi a kérdést!:)


A másik pedig Raistlin oldaláról származik.

1. Melyik táncformát sajátítanád el legszívesebben?

Tangóznék egy fess idegennel.

2. Melyik az a festmény, amit szívesen kiakasztanál a szobád falára?


3. Zombiapokalipszis, nálad egy lángszóró, küszöbödön az élőhalottak. Milyen zene szól a háttérben?


4. Melyik volt a legfurább film, amit láttál, és miről szólt?

Én nem nézek fura filmeket. Komolyan nem tudok ilyet mondani, bár lehet, csak idő kérdése, és előbányászok valamit.

5. Legjobb színházi emlék?

Amikor én léptem fel. Huhú, amikor a Móricz 2009-et néztük! A lépcsőn ültünk, mert már nem volt hely, de így is zseniális volt, főleg a Naplópók, amikor is a színészek eljátszották a híres írókat a Négyesy szemináriumon. (Ady, Móricz, Babits, Kosztolányi, Tóth) Aztán pedig a színészek eljöttek a suliba, és én adtam oda az ajándékot Babits megformálójának!:)

6. Musical/rockopera/opera - igen/nem/mindig/még-még?

Igen/néha/soha.

7. Életed végéig csak egy könyvet olvashatsz. Mi a választásod?

Miiiiiiiiiiiiiiiii??? Akkor inkább most rögtön meghalok.
Ready Player One.

8. Ha bármilyen hangszeren megtanulhatnál játszani egy nap alatt, mit választanál?

Zongora.

9. Van kedvenc szobrod?

Mármint, ami engem mintáz?:) A Willendorfi Vénusz, mert az igazi nőiességet ábrázolja.

10. Mit szeretsz fotózni?

Bármit, ami gyönyörű, vagy ami nekem szép. Olyan helyeket, ahol jártam; embereket, akiket megismertem; könyveket, amiket kaptam.




0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése