Subscribe:

Labels

2013. november 1., péntek

Segítség kell


Gyerekek, most tényleg nem tudom, mit tegyek. Tanácsot szeretnék kérni, szóval csak az olvasson tovább, aki segíteni is tudna nekem.



Benne járok már a korban, de csak a minap estem át egy amolyan beavatási szertartáson: randira hívott egy srác. Le kell szögeznem, hogy az interneten ismerkedtünk meg, hiszen ez manapság a legkönnyebb módja a dolognak, nem igaz? Szóval regisztráltam egy honlapra, és másnap jelentkezett is a srác. Kiderült, hogy ugyan abban a városban lakunk, és teljesen egy hullámhosszon voltunk. Sokan nem értenek meg elsőre, ő azonban azonnal levágta minden poénomat, és reflektált is rájuk. Gondoltam, akkor miért is ne találkozhatnánk? Nem tartom magam naiv lánynak, szóval nem tehetne velem semmi olyat, amit én nem akarok.

Eddig minden szép és jó, vasárnap délutánra beszéltünk meg egy találkozót. És akkor most jön a fekete leves, számomra legalábbis: nem reagált szerda este az elköszönésemre, és azóta sem ad életjelet magáról.

Próbálok úgy tenni, mintha ez tök rendben volna, és engem nem is érdekel a dolog, meg lesz, ami lesz, viszont nem megy. Tudtam, hogy nem szabad beleélnem magam. A nővérem is figyelmeztetett, de én szárnyaltam, hogy végre velem is megtörténik az a dolog, ami minden normális emberrel. Ismerkedem, megtetszem srácoknak, és ebből nem feltétlenül kell komoly kapcsolatnak kialakulnia, de azért jó volna tapasztalatokat szerezni.

Túl komolyan veszem a dolgot, igaz? Folyton azon töröm a fejem, hol rontottam el. Én nem lehettem rámenős, hiszen csak tisztázni akartam, hogy hol és mikor találkozunk, ő viszont már az első levelét úgy kezdte, hogy: "Randi?"

Kész idegroncs vagyok szerda este óta. Rettegek vasárnap munkába menni. Rettegek attól, hogy nem fog kint várni, vagy pont kint fog. Nagyban tervezgetem, hogy vasárnap délután elmegyünk az Újpest meccsre a sógorommal, hogy lássák rajtam, tényleg nem érdekel ez a randi. Pedig dehogynem.

Hülye és naiv vagyok, tudom. Nem sikerülhet elsőre minden, de mivel a munkám úgy-ahogy sínen van, szerettem volna, ha a magánéletemben is bekövetkezik egy kis változás.

Nem tudom, kinek milyen tapasztalata van ilyen téren, de jól esett most kibeszélni magamból a dolgot. Köszönöm. Talán megírom, hogy sült el a dolog.

0 megjegyzés :

Megjegyzés küldése